SAS

Neen niet de software, noch de vliegtuigmaatschappij of de Britse geheime dienst die vandaag deel maakt van the adventure anytime anyplace. Of hoe men al tikkend los uit de pols deze triple A uit de getormenteerde geest goochelt. AAA of adventure anytime anyplace naast het geplande-SAS-dit-moet-ik-wereldkundig-vreemd-maken: Secuur, Alert en Stikop zijn de woorden die het draagvlak maken bij het bezoek van vandaag. Call of Duty zekers bij DIW (alleen bekijkbaar via You Tube)
Ik stel me sinds 14 december 2022 heel andere logische vragen maar merk in mijn isolement ook ongevraagd ongewild ontsporing van idioten. De impasse voorbij of men schermt schaamteloos staatshervorming nummer zoveel als bliksemafleider. Waarom al died ure moeite, die kostbare tijd, verloren energie. Deze verantwoording gaat aan veel burgers voorbij, die zijn immers teveel gefocused op hun eigen ik.
Los van dit alles is deze getuigenis moedig en dwingt respect af. Zondermeer.

Reacties