Breaking Away

Vrouwendag met vrolijke muziek @ 11:26 en sneeuw. Winter duikt duivels en plots op, de wereld blijft uit balans, ik kan op mijn twee handen tellen hoeveel uitzonderlijke natuurrampen er waren vorig jaar. Climate change anders bekeken en beoordeeld. Als de 'wereldtop' alle maatregelen effectief kan uitvoeren om het klimaat te herstellen dan heeft men eeuwen tijd tekort. Dus laat maar overwaaien denk ik dan maar, op naar een nieuwe mutatie, noem het Aarde 2.0 of zo ... Over winter te spreken: onze Harry is niet meer onder ons dankzij .... asbest. Ik heb De Winter meerdere malen ontmoet tijdens de TV-beurzen in Cannes of tijdens de Holland Beach parties aldaar waar ik als Belg de Ollandse omroepcollega's maar al te graag een handje hielp in het correct tappen van Oranjeboompje (dat voor bier moest doorgaaan). 

Reacties