Op Kot # 336 Ossejaar

Een kwarteeuw geleden, regen en zon op één maandag. Ondertussen is zowel de verhuiswagen als Valère VDH, zijn baas verdwenen. Zou kompaan Karel nog leven? Valt daarmee op dat vooral mannen van die dag overleden zijn. Verhuizen naar een andere dimensie. Deze twaalfde typeert nog meer zijn symboliek in de einddatum van de omgevingsvergunning van de nieuwe buren. Immo is het nieuwe beleggen met gegarandeerde geldelijk gemoedsrust. Bye bye bitcoins! En om in volle carnavalmood te blijven, een driewerf hoera-vaststelling: mijn corona-coupe staat twaalf maanden. Als laatste klant van Salon F deed ik net voor Valentijn-vertrek naar Mexico de salondeur dicht. Morgen kan ik in principe privé laten knippen ... maar het stoort me na een jaar zelfreflectie niet om ook fysisch anders te zijn: zelfs zonder mondmasker onherkenbaar met op mijn hoofd een chignon én op de weegschaal nog steeds 92 ipv 115 kg. Het jaar van de os dient zich aan bij de Chinezen terwijl ik out there de volledige pandemie-periode ezels zie lopen. 

Reacties