Op Kot # 183 - catfishing

Rare wereld waarin we leven, ik verbaas me telkens weer dat ik dacht 'nu hebben we alles wel gehad'. Neen dus, hoe dom kan je zijn of speelt verwaandheid parten bij so-called-popular-people?
Een handvol BV's worden in hun blootje gezet; ofwel zelf gezocht ofwel in de val gelokt. In dat laatste geval begin je toch te twijfelen aan hun intelligentie.
Ik blijf erbij: neem geen risico meer in deze digitale wereld, iedereen overal bereikbaar, iedereen heeft nu een stem maar blijf bovenal weg van dat digitale doolhof, leef sober strak en anoniem in je veilige bubble, zoek een hobby, haal een frisse neus en ga vissen.
Er zit een luchtje aan!
Vandaag voor de tweede poging op jacht naar deze lucht. Prachtige productiestunt van pragmatische marketing en methodiek die alleen Ollanders op deze wijze weten te brengen.
Grappig is ook dat de online-voorraad meteen uitverkocht bleek en in de lokale winkel slechts een doos van 2 x 20 flesjes geleverd was. Ondanks de grote nieuwsbrief en Facebook-teasing van gisteren. Meer nog, heb hemel en aarde bewogen, via vlotte regelneverij toch twee verschillende exemplaren kunnen kopen in één aankoop. Want het personeel mag slechts één fles per persoon verkopen. Toen ik zei dat ik mijn 91 jarige moeder zou opvissen voor de tweede aankoop, was de kogel snel door de kerk richting kassa. Kwestie van op vriendelijke logische wijze de verkoopster charismatisch te overvallen, haar geen tijd gunnen tot overleg. Inge en haar collega waren deze twaalfde vandaag vogels voor deze sluwe kater.

Reacties