Op Kot # 171 - Dat spijt me

Jawel, het is weer zover, morgen de start van een nieuw na-jaar. Eerst nog deze maandag herdenken: 46 jaar geleden was het de dag die deze gezchiedenis zou ingaan als onder de vlag schitterend wapperend "dat spijt me". Er is ondertussen weer heel veel vies verlopen maar deze humor hekelt zalig zalvend.
More to come, sit back and relax, voor zij die op zoek zijn naar hun verloren vrijheid. Het nieuwe normaal weet je wel. Elders ten velde destijds in Soest het land helpen verdedigen en zowaar dat spijt me (via)Het herfst-televisie-seizoen is gestart met de grote genummerde VTM-merknaam-miskleun van DPG-media. Dromen zijn nachtelijk tijdverdrijf maar sommige slapen met hun ogen open. Iedereen beroemd ridiculiseert ronduit een handvol American Dreamers en dat spijt me.Donkervoort, de klok tikt steeds verder ook kleine halve (g)eeuw na die dramatische (zater)dag en dat spijt me desondanks. Danig, denk het niet, tenminste als je zoals ik de laatste decennia meer en vaker mezelf wegcijfer in deze 'sociale' maatschappij. Geen idee how to, ik zet je op weg, het zal je op termijn verbazen welke waanzinnige wereld er voor je open gaat, los en ver weg van alles en iedereen.Bubbelen was nog nooit zo eenvoudig aanvaardbaar zonder nadenken. En dat spijt me nu niet meer. Je moet net zo lang oefenen tot het spontaan gaat.

Reacties