Op Kot # 169 - Genoteerd LMAO

TMI - Too Much Information. Ik voel me aangesproken. Een geluk bij een ongeluk dat ik me bewust geen sociale media-accounts bezig. Waar zou ik die tijd halen om alle info te kunnen raadplegen, lezen, bevatten en verwerken?
Nuttige nieuwsbrieven tot op bepaalde hoogte, overkill dwingt tot selectief efficiënt. Het hoofdstuk You Tube verdeeld over meerdere thematische accounts met email-notificatie werkt overzichtelijk via meerdere master-mail-accounts die forwarden naar de dagelijkse vier mailboxen. Get the picture?
So far so good doorheen 20 jaar Google tot het me vandaag daagde dat er blijkbaar reeds 14 dagen geen enkele email-aankondiging van nieuwe You Tube upload te bespeuren viel. Na bijna een halve dag (geen twee dagen dus) zoekwerk bracht Tweakers dit verlossende bericht.
Wat later Paul Williams die via Reddit de exit vernam. Na de wel aangekondigde stopzetting van Google Reader is deze stekker eruit zonder voorafgaande melding niet leuk MAAR er komt wel meer tijd vrij voor nieuwe overload! Tenzij deze tip werkt .... want ik sta niet alleen samen met Daniel Sterman, Andrew Hatchett met feedback tip (alhoewel), Christine W, een petitie, Patrick Dunford, hoop doet leven, Tyler Ham, of IFTTT (een mens ontdekt wat), a M$-idioot, Andrew aan het testen Mee6 of via Blogtrott RSS,
 Andrew for President, Johnny CHROME, de voor en na-situatie, wederom M$-kassa, complot met China, meer hulp van Steve en als slaapmutsje goeie raad van mijn nieuwste NWS LTR aanwinst in laatste Fenales-account. Toch nog een positieve wending.

ONDERTUSSEN ONZIN
'We moeten er voor zorgen dat Europese Unie niet langer een geopolitieke dwerg blijft', schrijft Europarlementslid Kris Peeters (CD&V/EVP). De Europese Unie heeft nood aan een eigen veiligheidsraad' (via)

UPDATE
Ben benieuwd hoe gebruiksvriendelijk mijn nieuwe Feedly -account met 771 You Tube notifications werkt. Give it a try

Good old RSS-feeds are back in business, no information overload.
Moet nog uitvlooien welke combinatie van zowel RSS en playlistbeheer vanzelfsprekend voor me werkt, nietwaar G ... doet me denken aan wijlen buurvrouw Martine die dacht dat Google God geworden was!
Er kan nogal wat mee komen kijken ...Het is en blijft een gedoe tot nader order

Reacties