Op Kot # 148 - Zonnetje in huis

Vannacht zag ik Bizarre Slapers een televisieprorgamma omtrent slaapwandelen, rare ziekte misschien wel leuk deze zwoele code rood nachten. Sinds mijn 22 kg minder heb ik na meer dan 30 jaar geen last meer van zweten als een rund.
via 
Het is afgelopen weken des te meer raar onwennig als men deze hittegolf aankondigde, ik dacht nog ze overdrijven wederom. Blijkbaar dus niet want ik voel die zennengde hitte en zijn gevolgen niet meer in die mate. Wat een luxe krijg ik als extra voordeel bij afslanken. Ik ben het zonnetje in huis geworden.

zonneklopper kreeg vandaag een andere betekenis na de gevechten op het strand van Blankenberge, the place to sea
Heeft Pieter De Crem al iets gezegd over “nultolerantie”?
Virale video + allochtone jongeren = altijd weer dezelfde, voorspelbare dynamiek op sociale media. Rechts begint hysterisch te gillen en links zelfgenoegzaam te relativeren. Beide even contraproductief voor het maatschappelijk debat, maar dat zien ze zelf niet in. via

Reacties