Op Kot # 136 - High Noon

12 uur 's middags is een wereldberoemde filmklassieker ooit als werkstuk gebracht tijdens mijn RITCS-jaren. Heden is het vijf over of na twaalf om na veel vijven en zessen voor de derde keer veiligheidsraad en volgens goede gewoonte te besluiten in geniale onduidelijkheden. Een bubbel van vijf aangevuld met een handvol andere contacten. Heb je ze nog alle vijf op één rij die 10 kleine negertjes? Telkens weer slaagt het Beleid met grote onderscheiding erin om een interpretatie-opening te laten voor nooduitgang.
Ieder burger kan zijn eigen vluchtroute uitstippelen en derhalve geen sociale lockdown. Op uw gezondheid.
Nood breekt wet, soms breekt het me zuur op, wanderlust wankelt zeker na het bekijken van de vierdelige CANVAS-reeks omtrent Nieuw Zeeland: Griff's Great Kiwi Road Trip. Een droomreis naar de andere kant van de wereld door een onzichtbare vijand vies verkloot.
Naast de pot gepist hierdoor: de nieuwe 2-in-1 computer voor onderweg, de jaarlijkse omnium-reisverzekering, alle missed Miles & More-credits, alle prepaid VISA-card credits, mijn MTA-credits, de geplande aankopen zoals sleeve, DJ Osmo, ... maar ook deze closed K-Mart of de new branded Kixby of de nieuwe backpack, ...


En wat te denken van van de wereldberoemde Renault 4 in vijf visies? Nog meer geheimen? Mijn vader heeft er destijds twee versleten terwijl ik er heb mijn eerste stappen achter die stuur-versnellingsbak-geschakelde lichte vrachtvoertuigen gezet.

Reacties