A horse is a horse

Nauwelijks een week 2020 en men betrapt zich in verval van oude gewoontes. Resolutions dienen nooit. Het blijft hopeloos achterstand nahollen, het gat van Steve Stevaert's haag wordt steeds groter, fixing a broken window waarheid. Denk dertien jaar terug met een duo rookstop en start to run gevolg met een flinke afslankkuur. In een kwartaal van 102,3 naar 91,7 onder begeleiding wel te verstaan. In de nazomer van 2007 poseerden Tom en ik fier in Hotel Casa 400 te Amsterdam tijdens de jarige Radiodag: hij herstellend van hersenbloeding, ik de walrus-obesitas-overwinning. Het werd onze laatste ontmoeting want ik lees net in de stapel achterstallige digitale post dat Klaas Vaak overleden is. Net in de periode dat ik louter door een vaag vermoeden van, noem het voorteken ontdek dat de huidige obesitas dermate is. En laat nu deze wrange vaststelling via mijn juist ingeschatte 2nd medische opinion hand in hand gaan met deze laatste meet & greet. Het jaar start in meerdere opzichten symbolischer dan 2020 zou vermoeden. Noem een paard een paard, nietwaar Tommy Mulder. Als ik de symbolische -12% gewichtsverlies gehaald heb ... Ondertussen aan de andere kant van het land draait de wereld gewoon door.UPDATE en drie weken verder verhaalde Eric De Zwart het als volgt ...

Reacties