Wallie B

Waar ook ter wereld ik wandel altijd een Aldi of Lidl binnen om er een folder te graaien. Maar alles zo uitgebreid fotograferen of filmen is iets wat Wallie B niet deert. Volgende video uit mei toont level 1 met de originele mannenafdeling. Sinds oktober is er geruild met de kinderafdeling maar ook ingekrompen qua aanbod. Mijn XPLO rain jacket aangekocht in april is op 08'51" te zien. In Europa ontdekte ik echter dat de beveiliging niet losgekoppeld was aan de onvriendelijke vrouwelijke Latino-kassa-bulldog ... In mei terug retour om die clip te ontkoppelen. Zo leerde ik deurbewaker Martes kennen.Is van Haitie, woont werkt drie jaar in NYC na verblijf in Parijs. Weird world om Frans te spreken in The City.Deze K Mart ligt tegenover Macy's aan One Penn Plaza. De vorige buren van Famous Footwear zijn heden een paar blocks verhuisd nadat het Poolse falende Payless de NYC-stekker trok voor een online-leven.
Maar dat schitterende schoenenverhaal is voor volgend bezoek aan hun nieuwe winkel in de rug van mijn nieuwe 2020 woonst.Ondertussen way back on air ... Bart Peeters werd deze week 60 en peinsde 'er is geen tijd te verliezen'. Hell yeah.Na Black Friday en de eindejaars-aankoop-waanzin benieuwd ...

Reacties