Plopsa Coo

September 1856, het is 161 jaar geleden dat A. Lincoln ons zonder iPhone duidelijk maakte waar dat 'van de mosterd' vandaan kwam.

“You can fool all the people some of the time and some of the people all the time, but you cannot fool all the people all the time.”

Ik bemerkte vanochtend tijdens mijn dagelijkse doortocht mails, newsletters, ... dat deze visie niks aan kracht en realiteitszin verliest.

Wanneer omschrijft iemand in 1 woord het nieuwe hypocriet zijn
Woedend wordt hij ervan, zegt uittredend premier Charles Michel (MR). “N-VA en PS weigeren de begroting te stemmen. Ik betreur die situatie.” Maar tegelijk bereidt hij zijn eigen exit voor: in december wordt Michel Europees president. “Dan zou er toch een regering moeten zijn.” (via HLN)

Look who's talking, zie ik je al hoofdschuddend denken.
Zeker wanneer je bij het betreffende artikel foto ontdekt met glunderende partij-genoot Didier Reynders in speeltuin Plopsa Coo.
Zullen ze samen ecologisch gaan carpoolen in een dure Tesla?
Ik dacht het niet brave burger van het land met meer nooduitgangen.
ONDERTUSSEN Crembo-in-actie, achterhoedegevecht à volonté

Reacties