Casa Di Mama

Als je niet deelneemt kan je nooit winnen. Lotto lijkt al een eeuwigheid geleden vanwege vruchteloosheid; maandelijks nemen we wel gratis deel voor een nieuwe wagen en tussendoor eventueel dit. Een reisje meer of minder, een nieuwe koffer maakt niet uit.
Toch ga ik niet deelnemen want het wedstrijdregelement stipuleert 'Na het invullen van een correcte code, moet de deelnemer vervolgens een antwoord geven op de wedstrijdvraag: “Wat maakt de Casa Di Mama zo anders dan gewone diepvriespizza’s ?” en vervolgens op de schiftingsvraag: “Hoelang duurt het voor deze Italiaanse mama om Casa di Mama pizza’s klaar te maken voor haar gezin van 5? Vanaf dekken van tafel tot serveren van pizza’s. Antwoord in seconden ...
Hoe ver is de tafel van de oven verwijdert? Drinkt men wijn? Waar staat de wijn in huis ....  Neen dus, ik waag geen gok wegens geen winners-geluk.Mijn wijlen schoonvader was meer lucky: won 20 jaar geleden een Ford Fiesta van 200.000 BEF met één reep Jacques chocolade.
UPDATE: pro forma de wedstrijdcode ingevuld en zie .... de site valideert niets, nougabollen, ... ik kan zelfs geen schiftingsvraag beantwoorden. Op deze wijze win je nooit iets natuurlijk. Doet me onbewust denken aan het kiezersbedrog van volgende maand: op 26 mei moet je weer kiezen voor wederom het zoveelste positief verhaal met draagvlakken voor iedereen, overal en altijd winnaars ... gelegaliseerd kiezersbedrog alleen en enkel voor politieke zelfbediening. Home sweet home in de federale en Europese Villa Politica, zeg maar Casa di Mama

Reacties