The Six Teens

Het is de titel an een Sweet-hit, glamrock-pop uit mijn 70s, de periode dat ik muziek-radio ontdekte via Radio Caroline. Heden heeft het legendarische unieke radiostation heel wat stormen overleefd in haar 50+ bestaan. Volgende video geeft een duidelijk kort beeld over de toestand van het gerenoveerde laatste zendschip. The former Old Lady kan nog jaren mee op deze wijze en in die hoedanigheid. Bekijk de plannen hier en ontdek hoe het schip verbouwd werd. En als ik vandaag de wereld, maatschappij en mens met zijn missie rondom me wik en weeg, stel ik me pragmatisch alleen maar retorische vragen. Feit blijft dat deze weblog bijna dagelijks uitgroeit tot meer en meer een weerspiegeling daarvan. Zondermeer zeitgeist!
Net zoals Michel Vuylsteke zijn nog oudere blog and still counting.
Hoe blijft Double U  jong van hart, like the sixteens?
Ik gedurende zestien jaar still counting. Ooit als ik er niet meer ben blijft Double U  - voor wie deze aarde als mutant kan overleven - raadpleegbaar; zolang Google, de eigenaar van Blogger, het platform waarop deze weblog via internet draait en actief beschikbaar is.
De natuur zal niemand sparen dus ook niet computerservers waarop deze data verzameld. Een veiligere data-opslag op Manneke Maan is technisch echter mogelijk ... voor de overlevers van weleer! Deze kortste maand van 2019 sneuvelden meerdere warmte-dag-records, onomkeerbaar cumulatief door climate change versneld.Meer cijfers tussendoor: de stad Antwerpen telt voor het eerst meer inwoners van allochtone afkomst dan van autochtone afkomst. Anderzijds ... familiaal financieel drama voor de families Emsens en de MéviusVoor al die anderen ondertussen onderweg anytime anyplace 1 boodschap van JR. Leef je leven dag per dag, druvelaar ze!


Reacties