Bakje troost

Een bakje troost voor zover je alleen deze dag last hebt van maandagse muizenissen of andere creepy mindblowing-things. Naast mijn geliefde Celebrity Cruises charmeert deze Ollandse rederij me oerdegelijk. En zie, Piet Jan Hein slaan weer toe met hun koopmanskracht en progamatische gedrevenheid.

Cruiserederij Holland America Line introduceert een nieuw, eigen koffiemerk op hun cruiseschepen. De luxe koffiemelange zal enkel aan boord verkrijgbaar zijn en heet ‘Rotterdam 1873’, een verwijziging naar het jaar en de plaats waar Holland America Line werd opgericht. 


Met de lancering van ‘Rotterdam 1873’ is Holland America Line de eerste cruisemaatschappij ooit die een eigen koffiemerk introduceert. ‘Rotterdam 1873’ is een rijke koffiemelange van de beste Indonesische en Zuid-Amerikaanse arabica-koffiebonen, die vers en in kleine partijen geroosterd worden door de Amerikaanse tak van de Nederlandse koffiebrander Beukenhorst.
Orlando Ashford, de grote baas van Holland America Line, is erg verheugd over de koffie: “Met Rotterdam 1873 hebben we een luxe koffie gecreëerd, die alleen op onze schepen beschikbaar is en vanwege de rijke smaak en premiumkwaliteit geliefd zal zijn bij onze gasten”
Gasten zullen overal aan boord van de schepen kunnen genieten van deze koffie. In het Explorations Cafe en het Grand Dutch Cafe kunnen reizigers bovendien ook normale of cafeïnevrije zakken koffiebonen kopen. Een leuk souvenir om mee naar huis te nemen, en onder het genot van een kopje koffie terug te denken aan die heerlijke cruise!

Reacties