Magic Monday

Er komt geen einde aan of niets is in het zicht. Het maandaggevoel you known. Hoe ontknopen we dat? Stap per stap of via 80/20-truuk.Met AI in mind, het is heden meer dan realiteit. Vanochtend ontdek ik in een van mijn 20-tal actieve Google accounts dat G-mail me vraagt 5 dagen geleden verzonden, opvolgen? Ofwel aanporren of niet ... Beeld je es hardop in dat indien de Google algoritme-robots mijn mailboxen op deze wijze continu uitspit om op porren aan te zetten.
Hoeveel tijd gaat niet verloren met lezen van deze verwittigingen? Het doet me denken aan sociale media waar berichten elkaar onderling cumuleren. Vandaar de aversie tegen Facebook, Twitter, ... Weet dat alles zijn tijd maar blijkbaar ook zijn prijs heeft, de ene zijn dood de andere zijn brood. Ik was beter zondagsbakker geworden of kapper want die hebben maandag hun wettelijke sluitingsdag. Dan maar een filmpje meepakken, het fatalistische levensverhaal van Freddy Mercury om op dezelfde golflengte te blijven zekers?De eenzaamheid van een ego on the run op zoek naar vervalt via arrogantie in een verslavend succes. De twijfelende minderwaardigheid dwingt naar een prestatie-prostitutie-performer who wants to live forever.Deze maand is het zevenentwintig jaar geleden dat Mercury, die leed aan aids, overleed aan de gevolgen van een longontsteking. Dat betekent dat een hele generatie is opgegroeid zonder herinneringen aan deze legende. Deze verfilming vormt een goede kennismaking met een man die je meegemaakt moet hebben, maar van wie nooit een tweede zal opstaan. Good Thoughts. Good Words. Good Deeds.ex Radio London,  Radio Luxemburg 208, BBC Radio 1 & Capital Radio jock Kenny Everett stierf tevens too young aan AIDS.Sinds het digitale tijdperk kan iedereen plots alles: DJ, fotografie, filmproductie,websites bouwen, design, koken, ... en zingenElders down under ...

Reacties