Kinderziektes

Mijn 89 jarige moeder heeft 'zona' of gordelroos aan haar rechteroog na een weekend vol so called  eerste doktersdiagnose migraine. Blijkbaar verdwijnt het herpes zoster-virus niet als je waterpokken als kinderziekte gehad heb. Kan dus terugkeren, jawel alles komt terug. Re-inca,  moeder natuur wikt, weegt, altijd overal het laatste woord. Zoals neuralgie plaatselijk pijnlijk en geen zicht in haar aangezicht.
Meer hoera-gejoel ten huize van Madonna die overstapt op Tram 60. Ik heb haar zien komen en overwinnen in ware veni, vidi, vici-stijl. Net zoals in een kaartspel telt de popwereld verschillende adellijke figuren. Elvis is de king van de rock-'n-roll. Madonna is de koningin van de pop, Michael Jackson de koning. Prince is... de prins.
James Brown zowel de peetvader van funk als de koning van soul.
En Aretha Franklin had de stem van een engel, de status van een koningin, ze verloor vandaag haar strijd tegen kanker.
DE NIEUWE GOOISE MATRAS
Geven en nemen met beide handen dacht ik vannacht nog uitgebreid.
In de eerste live-test-uitzending vanuit Arnhem, de nieuwe mediastad van Olland ontdekte ik volgende onbekend is onbemind. Doorheen onze jaren samen kan ik sinds 1985 een Top 1000 vullen met deuntjes ontdekt via Donkdervoort Dave of heden via HaDie Dave.
Volgende 5 verhalen veel met Roachford als sandwichman van dienst.



Time is relative, it’s only worth depends upon what we do as it is passing. (via) Naar de vooravond toe concludeerde ik dat mijn maanden van veronderstellingen steeds meer vaste vormen kunnen krijgen.
Niets is zeker, behalve kinderziektes - die komen ook altijd terug.
Zelfs bij volwassen fils des papa ... sterke stories voor het nageslacht.
Bad bad news of uiteindelijk eind goed al goed met een happy end? Hamvraag blijft ben ik genoeg bewapend en bewust to accept?

Reacties