Apollonia van Alexandrië

Deze mooie maandagochtend maar dan wel 24 jaar later ...
En dan te bedenken dat mijn kamer op 7 L nog gesloopd moet worden in ten vroegste 2020 ... Ik heb nog even om souniers te strippen.
Is elk einde dan ook een nieuw begin aan de Brusselse Reyers?
Wanneer sluit Martine de deuren aldaar?Na 12 (!) dagen wachten met pijn is tand 46 voor de tweede keer gerenoveerd. Tijdelijk want mijn vervangende ongehuwde tandartse kon het ontstoken zenuwkanaal met inwendig abces niet afwerken. Nu snap ik de tussentijdse helse maartse voorjaarspijn tijdens het eten: ferme Frieda had bij de eerste (januari) ingreep enerzijds geen RX-genomen en de rottende binnenkant niet infectievrij gedicht.
Ik heb onderhuids stapvoets sinds haar start in september 2015 een vermoeden gehad dat ze me in die mate onvoldoende behandelde ten voordelen van voor nieuwe toekomstige renovaties.
Noemt het zichzelf bedienen cfr politiek. Cowgirl? Dacht het niet.
Tja, velen zullen daarom mijn gepensioneerde tandarts Marc missen - niet als kiespijn weliswaar. Iedereen vervangbaar? Dacht het niet.
KNELPUNTBEROEP
Voorafgaand aan deze ad interim tandheelkundige oplossing probeerde ik nog drie andere nieuwe vrouwelijke tandartsen.
Telkens met de vraag of men mij niet eerder uit het lijden kon helpen. Ongegeneerd ad rem antwoord: U bent nieuw? Wij nemen geen nieuwe patiënten! Schitterend scheepsrecht en bij toeval publiceerde de media volgende infografiek ...
Ook frappant is dat tandartsen slechts drie-en-één-halve-dag per week werken. Een doorsnee behandeling duurt maximaal één vol uur. Eventuele verdere afwerking tijdens een volgende raadpleging.
In mijn woon-regio kan je kiezen uit zo'n dertig dentisten.
Hebben die dan zo'n drukke agenda dat één uurtje tussendoor niet meer kan? Of verdient het buitenlands geld beter?
Welkom in de wondere wereld van Apollonia van Alexandrië!

Reacties