SLOW

Ik was nog geen uur op Belgische bodem en ik stelde vast in welk apenland we probereb te overleven. Telkens weer tracht je die NYC-spirit of doing things zolang mogelijk te bewaren ... edoch. Confrontatie is als Stoppen, Landen, Observeren en Wijs wezen. Mens en zijn mening doe me onbewust spontaan op de rem gaan, pragmatisch ontdek je tegelijkertijd fysisch als psychische prikkels en stel je vast door opmerkzaam te obeserveren. Hoe lang kan ik me permiteren een vrijheid te hebben in keuze? Het kort door de bocht bref denken en doen is zondermeer voordelige tijdswinst en gebalanceerde gemoedsrust. Ik zei als afscheid tegen Ray 'keep up the good work', beter verwoord dan 'problemen bestaan eigelijk niet, enkel uitdagingen'. Alleen het gebruik van het woord 'eigenlijk' getuigt van

Reacties