Koffiebruin

Ik heb deze afkondiging heel veel vaak live kunnen beluisteren in mijn slaapkamer via my good old Acec-transistorradio via de 16 meter koperen 2,5 mm horizontale westelijke longwire 18 meter hoog.
Is dit de verklaring voor mijn koffiebruine stem en nachtvogelschap?
Toen kwam er zelfs een einde aan de dagelijkse live gepresenteerde uitzendingen. Radio had een duidelijk doel en media een missie.
Mark - Oldies Paradise - Stafford

Tja, het zijn zo van die dagen en nachten die me meemoedig doen denken aan de tijd van toen. De tribute-stream van wijlen European Musci Radio en zijn onlangs overleden stichter Tom - Barry Stephens - Taylor in combinatie met het winterse donkere weer.
Maar ook tegelijkertijd de start van reorganisatie van mijn XXL-overwoekerd media-archief dragen bij tot memory lane-verdwalen.

Reacties