104 seconden

is kort maar ook lang! Na bijna 10 jaar ontdek je onverwacht dat woord waar je al die tijd achter zocht! En Evernote achter de hand.
Echt geen 'graptje' maar realiteit. Alles komt terug. Watsgebeurt?
Mijn radioprogramma's eindigde ik in de on-air periode 2004/2008 altijd éénzelfde grappige afsluiter naar analogie met Allo Allo.
In deze legendarische Britse tv-serie maakten de sitcom-scenaristen handig gebruik van 'You stupid woman' of 'It is I Leclerc'. Steevast wist je wat er volgde maar altijd bleef je lachen met deze running joke.

D Van Duffel destijds indachtig (her)ontdek ik heden deze dure coole camera en ook de recordhouder van wat-was-dat-ook-alweer-woord plots na 104 seconden. Bovenal hierbij geen geveinsde schone schijn of Keeping Up Appearances zoals ik tot scha en schande na meer dan dertig jaar afgelopen week mocht ervaren tijdens de solo-grafkuis.
UPDATE: blijkbaar was ik heden vergeten dat ik vijf jaar geleden ook al eens op zoek was .... Zou Korsakov dan toch gestart zijn met vergeten wat je al ontdekt had na het te vergeten. Eén sterke troost: ik was tijdens deze Allerheiligen-redactie lichtjes aan het twijfelen.

Reacties