Swiss Gear Skyscraper

Ik had zijn broertje reeds in september ontdekt bij buurman Lot Less in MidTown maar aarzelde. Daags na thuiskomst en research bleek die SwissGear Edge toch een functionele toekomstige travelbag te kunnen worden. Om uitverkocht te voorkomen mailde ik bellboy Ray: Buy it as soon as possible-the sooner the better-because the stock of Lot-Less isn't that big and mostly temporary available. Een maand later klopte Ray mea culpa de borst wegens al-dan-niet-wezen-kijken-en-kopen. Ik zal nooit de ware toedracht daaromtrent weten. Ik was blij verbaasd toen ik donderdagavond de beoogde gele Edge terug in de winkelrekken zag hangen ... Snel kopen? Neen, wel een luxeprobleem want de andere drie backpacks Granite - Jupiter - Skyscraper waren allen hetzelfde geprijsd maar bezaten andere functionaliteiten die onderzocht moesten worden, you know?
Ons-kent-ons, begin en einde van alle dwang-wijsheid en tijdrovend.
Uiteindelijk na rijp rationeel beraad in deze materie werd gisteren vrijdag de dertiende de 22 liter versie van Swiss Gear Skyscraper cash ($29.99) aangekocht. Symbolischer kon bijna niet in deze wereldstad.
Betere regenbestendige beslissing dan deze simpele or 3 way Cordura backpack van UniQlo of de te kleine Newfeel backenger - Decathlon.

Reacties