maandag 2 januari 2017

Gold lamé

Mooie mediamomenten waren het met Martin ten tijde van The Lexicon of Love anno 1982 reeds 35 jaar geleden gekoesterd. Muziek ontdekte je via een radiozender die mee met je tijd was. Vandaag de dag is je zoektocht naar nieuw spul allerhande veel breder geprofileerd en al dan niet opdringerig aangeboden via meerdere crossmediale platformen. Good for a burn out!
Ondanks de overkill is iets ontdekken nu meer de speld in de hooiberg dan toen. Kiezen is verliezen want het huidige aanbod is zo groot, de tijd en de ruimte zijn echter even klein gebleven.Vandaar dat ABC-pop showman Martin Fry keurig koos voor dit concept-album Part II. Zeg maar a sequel zoals Hollywood-film-stokje-achter-de-(verlieslatende)-deur. Alles komt terug.
History repeats. Herbeleg in dat wat goed was: Gold lamé
OOPS, blijkt dat vandaag de STER-reclame reeds 50 jaar bestaat. Mijn tijd met VHF/UHF-antennemasten blijft een verhaal apart.

0 commentaar:

Een reactie plaatsen