zaterdag 24 september 2016

Klantvriendelijk

De(ze) dag van de klant stelt vandaag net als andere weinig voor. Het verkoopspraatje, de marketering met zijn businessmodel voor de hand liggend doorzichtig. Been there done that alike.
Ik geloof vastberaden in regelneverij: het is een onvoorspelbare uitdaging telkens weer. Maar als het me lukt blijft het steevast schitterend,  a good feel in overdrive zoals bij Ronan en Amy
Beiden zijn met hun palmares geen one hit wonders maar hun songs hoor je slechts per mondjesmaat via de mainstream media. Toevallig als behangpapier voormiddag verrassend opgevallen.
Het juiste liedje op het juiste moment spreekt blinde boekdelen. Innerlijke taal die niet te verwoorden noch te beschrijven valt.
Traditionele radioluisteren is me ontgroeid afgelopen decennium. De innovatietheorie van Rogers met early adoptors indachtig.
Destijds was beroepshalve maar ook privé geen enkel ogenblik van een dag zonder muziek denkbaar. Altijd muziek onderweg.
Heden prefereer ik de creatieve kracht van de stilte, werkt zowel inspirerend overdag maar ademt overtuigend tijdens de donkere onzichtbare nacht. Klant is dan koning te rijk bij mij.
Geld is immers niet belangrijk en dan te bedenken dat er ooit een tijd geweest is dat er geen duit was wegens onbestaande. Onbekend onbemind of wat niet weet, wat niet deert. So easy!
Ooit komt alles wel es goed maar niemand weet wanneer.
Zelfs voor het gat dat deze week een krater bleek te zijn ...

0 commentaar:

Een reactie plaatsen