Been there, Done that (7)

Goeie geesten keren steeds terug!
Ook m'n 2008 cruise-genoten Johny en zijn vrouw Anny. Beiden waren namiddag bij onze reisagent net als ik op zoek naar de 'grote reis van 2009'. Zij kozen de booming en heden nog betaalbare VAE. Ik ben er nog niet uit, alhoewel... Maar wat ik wel al gedaan heb staat in het vet, wat ik nog van plan ben te doen in het schuin.

61. dingen deur aan deur verkocht (jawel, als volleerde misdienaar)
62. op walvissafari. (zie het nut er niet van in net als de jacht erop)
63. zomaar bloemen gekocht (wie niet?)
64. bloed gedoneerd, of een ander orgaan. (als ik dood ben mag men alles hebben, nu nog ff niet)
65. parachute gesprongen (een duo-tje in the air!)
66. een concentratiekamp bezocht (was men vergeten in het middelbaar leerplan)
67. met een geblokkeerde pinpas aan de kassa gestaan (wel met een kaart in het rood)
68. in een helikopter gevlogen. (en maybe dit jaar hierdoor)
69. een dierbaar speelgoed van vroeger bewaard (ik had weinig speelgoed en die waspoedertrommels zijn zaliger)
70. het Lincoln Memorial bezocht. (not yet deze DC-versie maar wel de NYC-tunnel)

To be continued

Reacties