Xtra est plus


'Tune your run' orakelde men bij Nike en Apple bijna simultaan. Resultaat is de Nike + iPod Sport Kit.
Na negen maiden-maanden, m'n eenzame (solo) zoektocht naar het antwoord op de vraag: 'kan ik -met dit 40+ leven geleefd, op deze verzopen leeftijd, met deze verteerde longen én een te hoge BMI vanwege 100+ kilo's- nog iets gezond bereiken met wekelijkse running workouts?' Affirmatief 'rock and run' richting 15 kilometer!
De Nike-widget 'From Zero to Marathon Man' rechts geeft echter een verkeerd beeld omdat ik de iPod nog extra fijn moet callibreren: met de huidige instelling loop ik zelfs Haile Gebrselassie en Paula Radcliffe vlotjes voorbij!
Het blijft voorlopig nog wat e-Xperimeteren met de wetenschap dat 'muziek de zeden verzacht'.
Waar haal ik de muzikale mosterd voor de iPod? Een gratis abo is verkrijgbaar voor volgende top 3 (de eigen powermix publiceer ik volgende week):
  1. Peter Luts Groovenight
  2. DJ Thijn
  3. PodRunner

Reacties

  1. Dacht al dat je gewoon héél goed geworden was, met zo'n tijden en zoveel kms.
    Blijven oefenen man !
    rita

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten