Geschoffeld!


Miljaar toch, duizend bommen en granaten!
Bij de start van mijn laatste (10de) trainingsweek van '5 naar 10 km' ben ik gevallen én ... gekwetst. Simpel tijdens de maandagse parkloop door Light onderuitgehaald. Geschoffeld door een 11 maanden jonge te dartele dog zonder leiband. Light was door z'n aanslag zo high dat ie volledig uit koers plots de parkpoort uitliep en maagdelijk midden op een druk kruispunt belandde. Bang bevend van alle autolichten en wild getoeter van plots remmende wagens wachtte hij op hulp van zijn baas. Die half zachte schudde daarna stereotiep mea culpa 'ja, ik weet het dat een leiband verplicht is, hij heeft schrik van de eenden én ik had je niet gezien ...' Ondanks m'n knal-kanarie-geel-fluovest moest de hond aan de leiband, zeker als ie bang is van eenden, blijf je beter weg in dit park.
Bah balen met een licht gezwollen linkerknie en een geschaafde rechter. Hopelijk lukt m'n laatste duurloop overmorgen en kan ik vrijdag victorie kraaien na 10.000 meter... in m'n nieuwe 'winter thermal tight' pants. O ja, die jogbroek is vanavond dermate vernield dat ik morgen een (te) dure nieuwe ga kopen op kosten van ....
Tja, dit hoort bij het spelleke, schoffelen en geschoffeld worden!

Reacties

  1. Suc6 vrijdag en laat me weten hoelang je erover gedaan hebt hè!
    Tuurlijk zal je dat lukken.
    rita

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten