Mijn Lintmeter


Een kleine honderd - exact 98 dagen voor de ING NYC Marathon 2007, een editie met een handvol - vijf - stadgenoten aan de start. Sinds gisteren ben ik ingeschreven voor m'n eerste, officiële loopwedstrijd en gelijktijdig ook aangesloten met een heuse loopclub. Daarnaast ontdek ik dagelijks steeds meer tools-to-run. Mijn voorkeur gaat uit naar de webbrowser-based-one's: overal en altijd bereikbaar waar je toegang tot het net hebt. Ook het all-round-handige Ollandse 'afstand meten' maakt gebruik van de kracht van Google Maps. Maar hoe bepaal je nu een (hardloop)route via Google Earth? Copy/paste deze duidelijke tutorial van Webgemms! Beter dan elke andere lintmeter...

Reacties

  1. k' benieuwd , niet met leedvermaak , maar echt uit sympatie !!!
    Als je dat kan en ook doet , chapeau.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @ Marcel: ik probeer (samen met het nieuwe WTC en Freedom Tower) klaar te zijn voor deelname aan NYC marathon editie 2012 ... Anders - bij die van dit jaar - kan je me inderdaad onder een 'hoedje' vangen!
    De weg is nog lang maar ik ben een simpele geduldige duif, nietwaar?!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten