Challenge Toolkit


Eerder bij wijze van verplichte uitzondering nog een aantal exit-randjes omtrent de huidige aanwervingspolitiek bij VRT, in casu radio-vacatures.
Een simpele 'duivel-doet-het-al-duif' als ik met een kwarteeuw ervaring in drie dimensies schudt dan stil zijn hoofd v.l.n.r...
Zeker als ik onderweg onder andere merk dat zelfs een 'sportief-mans-mens-in-spé' (èn bouwjaargenoot) Koen Fillet op zijn Vlaams creatief tandvlees zit met zijn recente bede omtrent de 'vrije minuut'... (gedurende juli/augustus verzorgt hij redactie-werk en nu al op droog zaad?).
Elders in de wandelgangen wil de nieuwste generatie 'human resourcers' cool-cijfermatig-keineig-scoren met hun 'instroom'.
Of had deze vacature -met zijn specifieke sollicitatieopdracht (radioprogramma uitwerken)- louter als doel een inspiratiebron van 'doorstroom' met een verantwoorde 'uitstroom' tot gevolg? (na deze zomer moet in uitgesteld relais het vernieuwende Radio 1 op de rails voor luister-ver-voer...).


Wil ik daarom een volle minuut (v)(l)ullen met mijn 'Challenge Toolkit'? Gevuld met '10 Steps To Boost Creativity' uit het vuistje? Sleutelwoorden focus, imagination, introspection en brain reboot zorgen afromend ontegensprekelijk voor één lik op stuk bij Radio 1. De duivenberichten in de Sporza-uitzendcel op de vierde verdieping verbleken er zelfs bij!
Of nemen jullie een vrije minuut ter harte voor mij en mijn media? Voor ne frisco of zo?
Tags: , , , ,

Reacties