Fantastig Toch


Het was Frans Driesen die op donderdag 10 augustus 2006 (!) naar 100%NL mailde met de vraag om ook es wat te draaien van o.a. Eva De Roovere. 'Ken je die?' belde buddie Herbert me. Ik mailde hem via deze laptop draadloos de (Dalet) mp3 van 'Fantastig toch' want platenmaatschappij Universal had geen plannen (en vooral geen zin) in Olland. De CD werd er zelfs niet uitgebracht. Nu 8 maanden later zit Eva dankzij Frans via mijn mp3 vanavond tussen 19/20 uur in de studio te Hillywood bij 100%NL voor interview. Eva leerde me (en deze anecdote) eind januari als partner in crime kennen via bovenstaand concert, vanavond de Ollandse helft van het suc6 aldaar van 'Fantastig toch'. Luisteren kan via Windows Media Player of iTunes/winamp en lees ondertussen Eva's gastenboek maar es na... echter 'hoe zou het met Frans Driesen zijn?'

Tags: , ,

Reacties

  1. Zonet puur toevallig met een zoontje mijn naam gegoogeld, en daarbij op dit artikel terechtgekomen. Ik ben inderdaad de Frans Driesen van het artikeltje. Hoe het nu met mij gaat? Goed, dank u!

    Grappig: een jaar of wat geleden signaleerde ik het eerste succes van De Fixkes, " Kvraag het aan", aan Herbert Visser van 100%NL, maar die zag er toen helaas niks in. Drie weken geleden (!) waren De Fixkes een vol uur lang te gast in een programma van Radio1-NL. Binnenkort treden ze op in Utrecht en A'dam!

    Ik heb iets soortgelijks geprobeerd in de andere richting: aan Evert Venema (iemand met Nederlandse ouders) van Radio1-VRT een stel heel knappe Nederlandstalige songs uit NL gesignaleerd, maar die was niet geĂ¯nteresseerd. Jammer. Veel belangrijke muzieksamenstellers zijn selectief nog dover dan mijn opa: ze horen alleen wat er in de VS gebeurt...

    Hoi,
    Frans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten