Marathon 365

Richard Bottram startte op 30 juli 2006 met het streefdoel om dagelijks een marathon-afstand van 42 km en 195 meter te lopen in 365 aaneengesloten dagen, hetgeen in 14 landen binnen Europa zal plaatsvinden. De totale afstand is 15.401 km en 175 meter. Doel van deze bijzondere actie is om zoveel mogelijk sponsorgeld bij elkaar te lopen voor onderzoek en directe ondersteuning van mensen met kanker. De situatie vandaag


En sinds ik vorig jaar de ING-marathon van New York live in Central Park en in 5th Ave mocht snuiven, voelen en ervaren, groeit de goesting om ten laatste binnen 5 jaar dit nobel doel ook te realiseren bij de volgende 'nieuwe voordeur'. Ik ken de weg, ken de afstand, begin bij het begin and Start2Run. Eerst nog een medische test en dan de rest. Ondertussen kan ik voor editie 2007 supporteren voor vijf stadgenoten die hun startnummer eindelijk in huis hebben. Slechts 180 Belgen mogen deelnemen van de organisatie, the New York Road Runners... To be continued!

Reacties

  1. Ik ben aan het trainen voor de 2e marathon, korter bij huis, nl. de Antwerp Marathon van 22 april. Wish me luck !! -rita-

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten