Jan & Alleman

Het is vandaag Darwin Day maar ook exact 10 jaar dat we in onze (ondertussen volledig gerenoveerde) stulp wonen. Het was toen tijdens die verhuis naar hier een maandag en het regende pijpen. Ondertussen hebben we redelijk wat originele 'Des Bouvries' in huis. Jan is uiterst smaakvol designer met een scherpe kijk op de tijdsgeest van design en (binnenhuis)architectuur. En daar lust ik wel pap van. Hij gaat zich nu ook bezighouden met het designen van websites. Hij doet dat in samenwerking met websiteleverancier WebStijl. De webcollectie van Des Bouvrie is vooralsnog alleen voor de Ollandse markt en vanaf 20 januari te bekijken op www.webstijl.nl. Of boek voor Valentijn 2006 een trip naar het Arsenaal in Naarden-Vesting en ontdek Jan & Alleman!


Tags: , , , ,

Reacties

  1. Ik merk heel erg goed dat door Webstijl ik de website van me eigen goed kan optimaliseren.
    Dankzij de snelle levering van hun kan ik in ieder geval weer goed mee aan de slag.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten