De Ballen

(Die donderdag in m'n 'Postvak In'...)

Geachte redactie,

Al jaren ben ik een vervent verzamelaar van Belgische oude kerstballen, deze onderscheiden zich van de gewone ballen omdat zij een glazen oogje hebben waaraan de ballen worden opgehangen. Al met al had ik door de jaren heen zo'n 100 ballen en figuurtjes verzameld, iets waar ik heel veel voor gezocht heb. Het verschikkelijke is echter afgelopen week gebeurd, mijn hele (kerst) boom vol met de Belgische balletjes is omgevallen en alle ballen (op twee na) zijn gesneuveld. Aangezien de ballen van Belgische origine zijn (1930 - 1940) hoop ik dat de Belgische luisteraars een Nederlandse dame aan wat Belgische ballen kan helpen? Zodat mijn boom er volgend jaar niet zo kaal uitziet.Is het mogelijk om een oproep te plaatsen op de Belgische radio?
Ik stuur de internetsite mee waar jullie wat achtergrond informatie over deze balletjes kunnen vinden.... Alvast hartelijk bedankt voor uw reactie,

Met vriendelijke groet,

Inge Heuff

Technorati Tags:

Reacties