Beestjes

Griep... Ik heb er "gelukkig" (nog) geen last van... Ik doe er mijn best ook voor om dit zo te houden... Ik hou ramen en deuren gesloten... Ik heb een "overlevingspakket" voor 3 weken...Ik heb voor de zekerheid 3 x een griepprik gehaald... Ik slik 8x per dag 10 multivitamine pillen...Ik drink 2,5 liter "echina vorce" per dag... Zou het helpen..?? Voor ik?

Actuele griepgolf

Van 21 november 2004 tot 1 april 2005 vindt weer de Grote Griepmeting plaats. Vorig griepseizoen (2003-2004) gaven wel 30 duizend griepmeters in Nederland en Vlaanderen door hoe hun gezondheid ervoor stond. Op die manier kon men de golf van griep en verkoudheid in kaart brengen. Dit jaar breiden ze het onderzoek uit door ook te kijken of deelnemers met stress vatbaarder zijn voor griep en verkoudheid. Als het kind maar een naam heeft! Verzorg je.

Reacties