Doe Een Griek en schoor Straight
Ik haat resto's waar men de muziek van het desbetreffend land in random draaien: Italiaanse furie bij een Italiaan, Turks gekweel bij een Turk, Grieks gezorba bij een Griek. Geef me gewoon een goed gezelschap, leuke tafel, gedempt licht, prima verhalen en een ruime menukaart. Chris and Co kozen terecht goed voor een oer-gezellige avond bij Le Greco : lamsmedaillon smolt weg achter de 32 kiezen (ja, ik heb alles nog) en ons Katrien kan er ook van. Zal ik voor haar een xtra portie voorzien tijdens onze wintertuin-brunch begin januari? Na de party van mijn 40 jarig naamgenoot uit Engelmanshoven? Daar gaan we nog es ff door het figuurlijke lint. De buddies hebben elkaar met respect gevonden. Nu vanavond nog scoren bij onze gemeenschappelijke gevleugde voetbalvrienden.

Reacties