Een beetje verliefd
... een heel klein beetje ... polderhit van wijlen André Hazes. Steevast wanneer ik De Cock in de Kalverstraat van de Amsterdamse Jordaan z'n neut zie nuttigen, moet ik onbewust aan de Ollandse versie van Reddy De Mey denken. De Jordaan en zijn volk in mijn wereldstad : neen geen Parijs, London of NYC; geef mij maar Amsterdam. Of Hazes zijn concert in 1984 voor 12.000 uitzinnige radiofans. De man is zijn graf waard maar veel te vroeg.

(Tnx to Mersel)
DréMans, het ga je nu beter af dan je laatste jaren ! Be One met jezelf !

De Nederlandse volkszanger André Hazes, die op 53-jarige leeftijd overleden is, krijgt maandagavond een laatste eerbetoon in de Amsterdamse Arena. Naar eigen zeggen had hij nog een keer in dat stadion willen optreden. Nederlandse artiesten waaronder René Froger en Bløf geven een gelegenheidsoptreden.

Aan het begin van de middag hadden gisteren ruim 41.000 mensen een bericht achtergelaten op de sites andrehazesfan.nl, condoleanceregister.com of condoleance.nl. Naar de gelegenheidsprogramma op de Nederlandse televisie werd druk gekeken. De documentaire Zij gelooft in mij op de NPS, lokte ruim 900.000 belangstellenden.
(Bron : De Standaard On Line)

Reacties