De Wondere Wereld
der techniek. Jongens en miekes, ik ga naar de hel na deze week ! Want wat heb ik zitten vloeken en tieren tegen m'n PC's en Micro$oft zijn goeroe-Gates. Dan wil je nieuwe updating doen of de allerlaatste soft installeren ... dan werkte deze log niet meer en meerdere dagdagelijkse programma's. Het was jo-jo : dan weer op dan weer af. Een browser die kuren krijgt, het emailprogramma is plots naar de eeuwige jachtvelden en meer van dat Windowswondergedoe. Maar ik werd na 69-resets slimmer en ben nu aan het testen met emailprogramma van The Bat en FireFox-browser voor ik definitieve stap zet naar Linux. M'n (fruit)Apples draaiden rustig weliswaar smalend door. Zal ik me vanavond nog eens goed laten gaan achter de draaitafels van de jaarlijkse visavond van de plaatselijke politie zodat ik morgennamiddag Q-Jo-Music kan helpen verhuizen.

Reacties