Tour de Force
Jongens en meisjes, het is weer voorbij die nooit geworden zomer. Lance Armstrong doet het 6 keer, op z'n gemak pakte hij de Tourmalait rond z'n middelvinger. Hoed af voor dit wielerwonder. Ooit spreek ik es af met Michel Wuyts en de Kannibaal uit Meise in Parijs. Ik zie Michel nog steeds nederig knikkend tijdens m'n aankondiging ter gelegenheid van 'onze' Eddy Merckx tentoonstelling 2001 ongeneerd als in een betere filmklassieker zijn woorden, feiten en akkevietjes fulmuleren als pro. Geen 'eigenlijk', geen 'euh', simpel and free from the heart. Niemand doet hem dit na. De simpele eenvoud zelve. Mart Smeets mag dan wel dubbel en dik betaald worden door NOS maar een André Meganck, Frank Hoste en Michel tellen meer dan dubbel. Ik kan me zo aan die gasten optrekken. La douce France lonkt immers ! Ma ville est un jardin ... Iedereen mag het weten en heimelijk genieten. Tussendooor nog een Corrs meet and greet - zaterdag, 16 oktober om 20u. in Vorst. Heeft moeite, blood, sweat and tears gekost maar Maryse en ik hebben de dames beet ! Summer sunshine ? Yes !

Reacties