We will rock you
Jawel - 'monday I've got friday on my mind', een zomer 1967-hit van de Australische band The Easybeats (oorspronkelijke leden vormden in de 80s Flash and The Pan en Crowded House).
Dit is mijn lijflied vandaag vrijdag want straks weer een extra verlengd weekend !
Het kan maar deugd doen : ik ben nog een heel drukke agenda af te werken thuis en around. Komt daarbij dat het weer me ook gunstig gestemd is voor politie-drink, pa zijn 75ste verjaardagsfeestje met uitgebreide lunch en tussendoor nog wat redactie en huishoudelijke afwerkingsverplichtingen. Ik zal morgen tussen de rayons een to do-list moeten noteren anders haal ik het niet.
Net zoals wijlen Freddy Mecury van Queen in 1992. Zou hij zich in zijn graf omdraaien bij het zien van deze ultraknappe internet-flashmovie van 'We will rock you'. (mpg - 12 Mb) Ik denk het niet ! Dus een 4-daags weekend vol rock and roll tegemoet.

Reacties