C.I.A.
Op één week tijd stappen 2 belangrijke Amerikanen op uit de C.I.A. En dat zal zeer zeker z'n redenen hebben ...
Tot mijn stomme verbazing kwam ik er vannacht achter dat er een site bestaat waar je zo maar, zonder enige beveiliging, de gegevens van miljarden mensen kan raadplegen. Even zoeken naar mezelf en ja hoor, al mijn persoonlijke gegevens zo maar op het net. Gelukkig kan je jezelf ook verwijderen; dat heb ik dus maar snel gedaan.
Ik heb steekproefsgewijs even gekeken en daarbij op een aantal namen gezocht, en ja hoor, de gegevens zijn gewoon voorhanden, compleet met RijksRegisternummer en alle prive-details : aantal kinderen, waar je werkt, auto, GSM-nummer, ...
Als ik jullie was, zou ik dus maar gauw even naar deze site gaan en je eigen gegevens verwijderen! Bij "country" klik je "others" aan.

Reacties