Eind goed, al goed
Pffff, what a week ! Na 6 helse dagen eindelijk terug een behoorlijk bioritme aanschaffen dat een pacemaker liefst onnodig maakt. Mijn 75-jarige moeder heb ik gisteren gezond en kiplekker kunnen ontslaan in het ziekenhuis na haar hartoperatie en inplanting van pacemaker. Ze stelt het zeer wel, als nooit voorheen maar nu wel met een aangespast huishoud- en 'doen en laten' schema. Mijn vader en ik (zeg maar blindelings de 'nieuwe mannen') zullen de volgende maanden instaan voor dat alles. Het gemistte gevoel van nestwarmte duikt dan plotseling op en het voelbare contrast met mijn zus is heden zelfs voor een blinde zichtbaar. Ik hoorde plots die song uit 1976 ... man, man - waar is die mee bezig ? Onthaasten van teveel onthaasten ? Dit stinkt naar paranoia ... Het zal me worst wezen. Houden zo.

Reacties