Met zicht op ...
... sneeuw. Het is zover : ik kan de deur niet meer uit en laat dat zo zijn tot maandag. We zijn lekker ingesneeuwd. Aan de kust valt alles blijkbaar nog mee. Big Brother hier maar es.
Gek is ook die ongevraagde gratis voice-mail service van onze Belgacom-brothers in crime : die er plots is (met de de server-stem Veerle Verheyen) : 'Er zijn 6 boodschappen voor je'.
Dus dan m'n 1993 snowboots aan - (slechts) vandaag te voet - naar de Belgacom-store ad hoc. God wat een ellende moest ik bij dit kloje-weer per mobiel naar DE job... dacht ik onderweg.
De store was slechts bevrouwd, gaf me de pertinente instructie om na veel (w)vijven en 6-en te zeggen het is het me gelukt : die 3de voicemail was van buddy Erwin Q-Deckers.
Bel streekgenoot z'n cell-one en .... zit die gast in Itali? te snowboarden ...
Je hoort het wel uitgebreid bij Q nu donderdag - sneeuwvrij - 4 maart des ochtends. Be prepared svp.

'If God is a Dj - life is the dancefloor - love is the rhythm - you're the music' a volontè of niet ?!

Reacties