KorpsFeest
Laatste werkdag voor de reno-crew met afwerking van entrée en hal-gang. Het gaat vooruit, verbazend goed vooruit. Volgende week de living ... als laatste run naar de eindejaarsfeesten. Maar vanavond vieren we reeds (in avant-première) met het jaarlijkse politie-korpsfeest van vrouwlief en haar 160 blue boys. Ik heb tussen alle Gyproc, JointFiller niet veel zin en tijd gehad voor een degelijk samengestelde maaltijd en dus haal ik vanavond alle schade ruimschoots in met ... receptie en dito hapjes, veloutésoep van bospaddestoelen en oesterzwammen, verse zalm, gerookte vis, garnalen, gegrilde scampis, terrinne van lotte, parmaham meloen, haringfilets, parelhoen, steak met boontjes, archeduc, bloemkool, gratin en kroketten. Afromen met chocomousse, pièce montée, gebak en koffie - tussendoor aangelengd met bier en aangepaste witte wijn. En na deze volle maag kan ik onmogelijk aan de ere-tafel de dans openen ... zal ik dan maar ruiterlijk achter de draaitafels gaan staan zeker voor een lange nacht 'best of 60s, 70s and 80s classics' !
Yes, you make me feel mighty real ....

Reacties