Hoe kom je eweg?

Ik ben een freak als het gaat om bijvoorbeeld stats. Ik heb 4 verschillende tools om mijn bezoekers in de gaten te houden. Ik zie op alle vier andere gegevens. Volgens de ene heb ik 40 bezoekers en volgens de andere heb ik dan 60 bezoekers. Weer een andere tool vertelt met het verschil tussen werkelijke bezoekers en reloads.

Cijfertjes zijn allemaal heel erg interessant, maar wat ik nog het meest interessant vind zijn mijn referrers. Via die referrers kan ik zien hoe mensen op mijn site terechtkomen. Vooral de queries vanuit zoekmachine google verrassen mij telkens weer. Daaruit blijkt dat internetters niet echt klikbewust zijn. Het is elke keer weer grappig om te zien waar mensen naar zoeken. Een kleine greep uit mijn huidige collectie:

Merken van de pil ?
Faalangst bij het neuken ... Nou ja
Een homo in Delft die Arthur heet - Ken ik !
Jim idols okselhaar - stinkt
Ikea bom Polen - in aanbieding zekers ?

Als u nou volgende keer met zo’n zoekopdracht op mijn site binnenkomt, kunt u me middels een der beschikbare wegen informeren over uw gedachten op het moment dat u deze querie intikte?

Laat je nacht maar starten ! Ik ben de 2,5 meter in met Maryse !

Reacties