You'll never fly alone
Als supporter van Club Brugge hoopte ik eerlijk gezegd op een overwinning van STVV. Het zou een mooie bekroning geweest zijn voor jullie goede seizoen, en STVV zag ik toch ook meer presteren in de UEFA-cup dan La Louvière. Daarnaast heb ik ook wel sympathie voor jullie fans (allez, meestal toch), bijvoorbeeld tijdens onze kampioenenmatch: heel sportief, gewoon meefeestend. Het heeft helaas niet mogen zijn. De ontgoocheling kan niet anders dan immens zijn.
Als ik hier de reacties lees van bepaalde gefrustreerde Racing Genk-fans, moet ik gewoon een beetje meewarig glimlachen. Blijkbaar halen die types hun enige voldoening van dit seizoen uit de tegenslag van STVV. Ik kan aan hen de volgende zin richten: hopelijk hebben jullie goed gerukt voor de tv gisteren, w*nkers!
Groeten aan STVV.
(uit Forum van STVV.com)

Reacties