100 dagen én nachten
die ken je wel uit je retorica-jaar of zoals ik in Soest (Duitsland) tijdens m'n legerdienst : aftellen naar die lange laatste dag.
Vandaag is deze weblog-site teller exact die prima periode actief , net de omgekeerde wereld met nu bijna 1200 bezoekers. Een mooi aantal visiteur-voyeurs zonder enige vorm van (meta-tag)reclame of klantenbinding, just the happy few.
Deze log kreeg uit volgende landen meermaals bezoek en dan vraag ik me steevast af : 'wie is U ?' .... Awel dit zijn jullie :

Belgium 116
Commercial 39
The Netherlands 20
United States 7
United Kingdom 5
Germany 3
Networks 3
Canada 2
Singapore 2
Australia 2
Slovenia 1
Peru 1
Japan 1
Korea, Republic of 1

Balen, vloeken en andere verwensingen waren er ook wel in deze periode dat ofwel de States-server plat lag, de 'Double U maar' commentaar-box niet werkte of m'n upgeloade onzin niet zichtbaar was voor mankind. Net nu ik het STVV Cup-verlies audiovisueel met jullie wou offeren, liep het zodanig mis dat -na de upload richting States- dit collectors-item pas 24 uur later voor de ogen en oren van de wereld beschikbaar was ...

Deze STVV CupClip 2003 is met wallen onder ogen geproduceerd op Windows XP (Adobe Première en Pinnacle Studio 7) en mixdown via de Apple met Final Cut Pro (audio via AVID Session) aan de hand van persoonlijke audio/beeld-footage aangelengd met dat van Kanaal II en TV Limburg. Muziek is van Paul Carrack' s After the love has gone uit Groove Approved van 1989.

Vele uren werk en nog meer gigabytes geheugen ga ik vannacht branden op DVD tesamen met alle (ingescande) persartikelen omtrent deze onvergetelijke 1 juni cupday. Van alle (222 meer dan zomaar wat) foto' s zal ik later deze zomer in een classic-revival-presentatie gieten via deze jarige log.

Na dag 200 ?



Niet ? Ja dus !

Krijg ondertussen kippenvel (of niet) met een klik op bovenstaande - voorlopig - nog niet laatste Heizelgroet !

Reacties