De Hemel Wenkt



Puff - wat een weer en dan te bedenken dat de server in de States wat plat lag dezer ... OK - zeer moeilijk stads-examen is achter de rug - BBQ bij 50 jaar huwelijk buren van de 'Pool' is achter de kiezen, rest er enkel nog één nacht ...Belt Herbert me net om te zeggen dat ik m'n auto-mobiel van Ollandse frekwenties mag draaien... Ik wil een snelle/korte rust : geen buren, geen radio, geen toekomst, geen ...,




Wat weet Herrie als 25 year old buddy veel want ik zag bij m'n winkelronde vanmiddag meer en meer 'geel-blauw'-gekleurde kopjes tussen de dito etalges .... Het gaat ver.
Voor de Heizel - morgen vanaf 10 uur brunch en daarna met xxx-bussen file, korte broek aan, fris in rechterpoot, verstand op zero in de linkerpoot - menig veldheer had zo z'n tacktiek.
Deze wil ik je niet onthouden :




Marie-André is m'n dagblad-babe én Roger, m'n schoonpa, de STVV PR-man

Reacties