Vlieg er es in
De bomen staan volop in bloei, de rokken worden korter, de terrassen stromen vol en razendsnel weer leeg wanneer er een bataljon iets te gulhartig folders uitdelende politici in aantocht is.
Een vlieg kan je vergelijken met een politieker van deze tijd, ze vliegt als ze zin heeft overal heen. Wat ik wil duidelijk maken is, bij de verkiezingen in mei zal ik mijn stembrief nietigen. Ik hoor het u al zeggen....mag da wel, neen het mag niet maar wie zal me in Godsnaam tegen houden. Na mijn gedacht op die brief te hebben neergepend plooi ik hen netjes dicht en hop de bus in met als eindbestemming vuilbak. Wat je wel moet weten is als je de kiesbrief blanco laat, wordt dit als stem meegeteld voor de winnende partij. Ik ga zeker een foto trekken van mijn daad in het kieshokje en wat met die vlieg nu... die mag rustig verder mensen pesten.

Reacties