Curry ... is en blijft een sausje
De vrij ernstige hekel die ik al een tijdje meedraag jegens het omhooggevallen proletenduo Adam Curry and Patricia Paay, is de afgelopen dagen opgestuwd tot ongekende hoogte.
Maar naast mijn afschuwen is nu een andere emotie mijn hart en hoofd ingeslopen. Medelijden. Allejezus, wat zijn die mensen zielig.
In een paar dagen tijd heb ik de -inmiddels overduidelijk echt werkloze- Adam een stuk of 100 volstrekt onzinnige foto's van hemzelf, zijn lelijke kind en zijn opgerekte plaspop op zijn site zien plaatsen, daarbij vermeldend dat ie ze geschoten heeft met zijn "handy."
Daar bedoelt Adam een mobiele telefoon mee. Zo'n ding met een camera, waar heel puberend Olland ook mee rondloopt. Sneu. Pathetic.
De foto's zijn belachelijk, vanzelfsprekend. Van spekkies in zijn kleedkamer tot een quasi-geile foto van hem en zijn 'Patries.'
Dit alles kwam tot me een paar dagen nadat ik in een trailer van de 'Adams Family'" -een wanhopige poging van de familie om wat geld te verdienen nadat de inkomstenstromen bij werkelijk iedere Curry venture opgedroogd zijn- zag. Bah.
De laatste klap kwam gisterenavond. Adam en zijn vrouw presenteerden een muziekgala op SBS 6 (de VT4 van Nederland). Daar stonden ze dan. Op een podium. Te glimmen. Adam met geblondeerd en getoupeerd haar en een belachelijk pak, en Patricia met hair extensions tot op de grond -vermoedelijk om haar rollator te verbergen- en een volledig gladgetrokken smoelwerk, waarin haar mond het enige was dat door de Botox toegestaan werd te bewegen.
Oh man/vrouw ... 25 jaar geleden zouden mensen met de capaciteiten en het voorkomen van Adam en Patries in een woonwagen aan de Duitse grens wonen. En terecht.
Maar nu ... is Curry voor mij een ... sausje !

Reacties