Royal Blood

Werelddierendag. Bewust geen hond in huis vanwege verscheurend verdriet bij overlijden. Wel opgemerkt en (wederzijds?) aangevoeld dat mijn buurmeisje-hond Premier oud aan het worden is. Verjaar begin augustus en begin november onderdak. Ze is net zoals wij langzamer, minder vitaal, berustend, ... Ze leeft als geen ander in het moment.
(via VRT 1 - Blokken # 6428 - Royal Blood - How Did We Get So Dark?)
ONDERTUSSEN blijft de infantiliteit van "waar-gaat-de-wereld en zijn burgers-naartoe" kleuren. Ik sommeer een handvol titels die dit beeld schetsen: 
  • Met VTM-kijkers en Dacia-rijders als doelgroep: Vlaams Belang spendeert 4.500 euro per dag op sociale media. 
  • De gemeenteraadsverkiezingen komen eraan. Dankzij HBVL maak je kans om het loon van jouw burgemeester te winnen. Speel elk uur mee in de HBVL-nieuwsapp.
  • “Op momenten dat ik in overdrive ga, doe ik mijn ogen dicht, dat geeft me veel rust.” Tom Waes is duidelijk veranderd sinds hij voor het programma ‘Kalm Waes’ leerde omgaan met stress.
  • Politici op de affiche: het lachen houdt niet op.
  • Paus Franciscus plaatst koninklijke familie op voetstuk

Reacties