Comfy

Drie om drie nonstop lijkt gemakkelijk maar over dit trio is nachten nagedacht.
Na mijn 'One More Time 2010'-kennismaking met de radioreeks 'Houston we've a problem' had ik niks ander verwacht. (via TFM - TvdH met Lemon Popsicle 16.06.2024)
Empire of the sun - Music on the radio
Foster The People - Lost in space
O.M.D. - Anthropocene
ONDERTUSSEN ontdek ik steeds vaker dat 'schoenmaker blijf bij je leest' - principe meer old skool werd. Zowel mijn bank, mijn verzekeraar als mijn energieleverancier blinken hierin meer en meer uit. Allen bieden ze naast hun product andere diensten van derden aan.
Via mijn bank kan ik korting krijgen bij reiskantoren, de verzekeraar verrast me met toegang tot pretparken, ... En nog meer door de belachelijke bocht: bij het afsluiten van een nieuw energiecontract krijg ik gratis voor het hele gezin ... FIETS-bijstand!
Met andere wijze woorden: fietspech onderweg, effe bellen en fiets-hulp in aantocht.
How cool zalig OMG is datte, kortweg klantvriendelijk comfy ... voorwie een fiets heeft.
Of is dit alleen geldig voor electrische tweewielers? Dat zou veel verklaren na al die brainstorm-meetings! Geluk zit 'em in details, het maakt kleine dingen groots. Idioot.

Reacties